Friday, January 8, 2010

自巴厘岛旅行回来都快一星期了
回到沙巴后的生活好不踏实
虽然开课了
却跟放假没两样
今天原本就不是周末
却过得比周末假日更为写意
简单的说就是无聊嘛!
屎特+法克!(shit+fxxx!)
这到底是什么狗屁生活啊?!
跨完年后的我
竟然是如此的无所事事
我万万没想到
千禧的百分一的年头
会是如此糟糕透顶
我的心好像跌进了千年古井
找不着也摸不到
生活更是一塌糊涂
乱七八糟的
巴厘岛把我的心带到了最沸点
但沙巴却彻底地把我带到最冰点
我该如何让自己更扎实呢?
我的生活到底在何处?
新的一年
是开始
也是结束了...

2 comments:

  1. don't like that la...
    usually we'll find that it's more difficult to adapt to school life after a long long holiday,
    especially the memorable holiday..
    feel like unwilling to come back to reality, feel like want to continue to run along the beach of bali, with a gang of friends...
    come on man, CNY can meet all of us again ad..
    1month+ only ma...very fast nia...
    gogo jia you!!

    ReplyDelete
  2. yea~ u are right, 1 more month to go. i am willing to get back as soon as possible. see you ratu cantik

    ReplyDelete